неділя, 20 березня 2016 р.

Літературний диктант. Л.Костенко "Маруся Чурай"

1. “...народився під такою зіркою, що щось в душі двоїлося йому.”
2. “...зроду ненавидів тих, обережних сьогодні, тепер обережний і сам.”
3. “...був з тих, що не здаються. Йому скрутили руки – і здали!”
4. “...хоч сльозами набрякають очі – вона ж сміється кутками вуст.”
5. “...тим часом воювала за курку, за телицю, за межу.”
6. “...я навіжена. Я дитя любові. Мені без неї білий світ глевкий.”
8. Захисник Марусі в суді.    
 9. Як звали батька Івана Іскри. 
 10. Умілець на всі руки, людина, яка жила на самоті на прізвисько ... 
  11. Суперниця Марусі. 
 12. Батько Галі. 
13. Військове звання Гриця.  
14. Кара для Марусі.      
 15. Скільки днів дали Чураївні на роздуми. 
16. Прізвище гетьмана, який  помилував Марусю. 
 17. Захисник Бобренчихи. 
 18. Місто, в яке Маруся пішла  на прощу.                       
  19. «Вона ж співала, наче голосила, на себе кари божої просила.                                                           Співала так, як лиш вона уміла!       А потім враз - неначе заніміла».                                                                            
  20. « Наш батько - з тих, що умирали перші.       
   А … - з тих, що хочуть жить».
21.«Як він уміє красно говорить!  Які у нього займища і луки!                                                             Вся Україна полум'ям горить,  він і на цьому теж нагріє руки».
22.«Я - дитя любові.  Мені без неї білий світ глевкий».  
23.« От що в нас гарне, так ото садочки. І ми жили, щоб гірш за всіх, то ні. Достаток? Був.                            Як кажуть, дві сорочки – одна в пранні, а друга  на мені».
24. Хто й кому сказав: "Якби мені ти стала за дружину, яка б то радість увійшла в мій дім!"
25  Про кого йдеться: «Він народився під такою зіркою, що щось в  душі двоїлося йому".
26. «Що нам було потрібно на війні? Шаблі, знамена і її пісні».  Так говорив про Марусю…
27. "Таку співачку покарать на горло, - та це ж не що, а пісню задушить!" – сказано.
.

Немає коментарів:

Дописати коментар