№ п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
К – сть
год.
|
Дата
|
Примітка
|
1
|
Вступ. Краса і багатство української мови
|
1
|
||
2
|
РМ №1. Мова і мовлення. Види
мовленнєвої діяльності.
Ситуація спілкування
|
1
|
||
3, 4
|
Повторення та
поглиблення вивченого (7 год.)
Словосполучення.
Речення. Головні і другорядні члени речення.
Однорідні члени речення.
|
2
|
||
5
|
Просте і складне
речення. Розділові знаки в простих і складних реченнях
|
1
|
||
6
|
Звертання. Вставні слова
|
1
|
||
7, 8
|
Пряма мова
|
2
|
||
9
|
Структура
тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка
тексту, мікротема, тематичне речення. Види зв'язку речень у тексті:
послідовний, паралельний (практично). Типи й стилі тексту. Поняття про
офіційно-діловий стиль.
|
1
|
||
10
|
РМ № 2. Докладний усний переказ тексту
художнього стилю.
|
1
|
||
11
|
Контрольна робота №1. Повторення вивченого в попередніх класах. Контрольний диктант № 1
|
1
|
||
12
|
Лексикологія. Фразеологія ( 12 год.) Групи слів за їхнім походженням. Власне українські
слова. Тлумачний словник української мови.
|
1
|
||
13, 14
|
Запозичені (іншомовного походження)
слова. Словник іншомовних слів
|
2
|
||
15
|
Активна і пасивна лексика української
мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми
|
1
|
||
16
|
ЗМ № 3. Особливості опису приміщення.
Усний переказ (докладний або
вибірковий) розповідного тексту з елементами опису приміщення
|
1
|
||
17, 18
|
Групи слів за вживанням:
загальновживані і стилістично забарвлені слова і терміни, просторічні слова,
жаргонізми
|
2
|
||
19
|
Офіційно - ділова лексика
|
1
|
||
20
|
РМ № 4. Поняття
про діловий стиль. Ділові папери. Оголошення. План роботи
|
1
|
||
21- 25
|
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Джерела українських
фразеологізмів. Прислів'я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди
фразеологізмів. Фразеологізми в ролі членів речення. Ознайомлення із
фразеологічним словником.
|
5
|
||
26
|
РМ № 5 . Письмовий
докладний переказ розповідного тексту з елементами опису приміщення.
|
1
|
||
27
|
Контрольна робота № 2. Лексикологія. Фразеологія. (тестування).
|
1
|
||
28 - 30
|
Словотвір. Орфографія (9 год.) Змінювання і творення слів. Основні способи
словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально -суфіксальний,
безафіксальний, складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з
однієї частини мови в іншу. Словотвірний
ланцюжок. Словотвірний розбір слова. Словотвірний словник.
|
3
|
||
31
|
РМ № 6. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у
художньому стилі.
Контрольне читання мовчки
|
1
|
||
32
|
Зміни
приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом –ин (а) від прикметників на –ський,
-цький; буквосполученням –чн-
(-шн-).
|
1
|
||
33
|
Зміни приголосних при творені слів:
відносних прикметників з суфіксами -ськ, -цьк, -зьк та іменників -ств(о),
-цтв(о), -зтв(о)
|
1
|
||
34
|
РМ № 7. Письмовий
твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі
|
1
|
||
35, 36
|
Складні слова. Сполучні -о,
-е в складних словах. Творення
складноскорочених слів
|
2
|
||
37, 38
|
Правопис складних слів разом і через
дефіс, написання слів з nie-; правопис складноскорочених слів.
|
2
|
||
39, 40
|
ЗМ № 8 - 9. Контрольний докладний переказ тексту художнього
стилю із творчим завданням (опис приміщення)
|
2
|
||
41
|
Контрольна робота №3. Словотвір. Орфографія (диктант або тестування).
|
1
|
||
42
|
Морфологія. Орфографія. Загальна характеристика частин мови
|
1
|
||
43, 44
|
Іменник
як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Іменники - назви істот і неістот (повторення). Іменники загальні і власні. Іменники
загальні й власні, конкретні та абстрактні. Збірні іменники. Велика буква і лапки у власних назвах.
|
2
|
||
45
|
Рід іменників
(повторення). Іменники спільного роду.
Число іменників (повторення).
Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини
|
1
|
||
46
|
Відмінки іменників, їх значення.
|
1
|
||
47
|
РМ № 10. Аналіз контрольного переказу. Удосконалення писемного мовлення
|
1
|
||
48, 49
|
Поділ іменників на відміни.
Відмінювання іменників І відміни.
|
2
|
||
50, 51
|
Відмінювання іменників II відміни.
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви
-а, (-я), -у, (-ю) В закінченнях іменників чоловічого роду II відміни
|
2
|
||
52, 53
|
Відмінювання іменників III відміни
|
2
|
||
54, 55
|
Відмінювання іменників IV відміни
|
2
|
||
56
|
Відмінювання
іменників. Тренувальні вправи
|
1
|
||
57
|
РМ № 11. Усне повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі
|
1
|
||
58
|
Незмінювані іменники. Відмінювання
іменників, що форму лише множини
|
1
|
||
59
|
Не з
іменниками
|
1
|
||
60
|
Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок,
-ичк, -інн (я), -ення (-я), ~инн (-я), -ив (о), -ев (о)
|
1
|
||
61
|
Особливості написання іменників у
кличному відмінку.
|
1
|
||
62, 63
|
Написання і відмінювання чоловічих і
жіночих імен по батькові
|
2
|
||
64, 65
|
Правопис складних іменників.
|
2
|
||
66
|
РМ № 12. Особливості опису природи.
Усний (докладний або вибірковий)
переказ розповідного тексту з елементами опису природи
|
1
|
||
67
|
Морфологічний розбір іменника. Тренувальні
вправи
|
1
|
||
68
|
Контрольна робота № 4. Іменник (тестування або диктант)
|
1
|
||
69
|
Прикметник: загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
1
|
||
70 - 72
|
Групи прикметників за значенням:
якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників із однієї групи в іншу групи в іншу
|
3
|
||
73, 74
|
Ступені порівняння якісних
прикметників, їхнє творення
|
2
|
||
75
|
РМ № 13. Письмовий вибірковий переказ художнього тексту з
елементами опису природи
|
1
|
||
76
|
Прикметники твердої і м’якої груп.
Відмінювання прикметників
|
1
|
||
77
|
Повні й короткі форми прикметників.
|
1
|
||
78
|
Творення прикметників. Написання
прикметників із суфіксами: -ЕНЬК,
-ЕСЕНЬК, -ІСІНЬК,
-ЮСІНЬК, -СЬК, -ЦЬК, -ЗЬК-
|
1
|
||
79
|
Букви -е, -о у прикметникових суфіксах
-ев (-єв), -ов (-йов-, -ьов-), -ин, -ін, чин-
|
1
|
||
80
|
ЗМ № 14. Усний твір – опис природи на
основі особистих вражень у художньому стилі
|
1
|
||
81
|
Перехід прикметників в іменники
|
1
|
||
82
|
Написання не з прикметниками
|
1
|
||
83
|
Написання -н- і -нн- у прикметниках
|
1
|
||
84, 85
|
Написання
складних прикметників разом і через дефіс
|
2
|
||
86
|
РМ № 15. Особливості
побудови роздуму.
Усний вибірковий переказ тексту
наукового стилю з елементами роздуму. Контрольне аудіювання
|
1
|
||
87
|
Написання прізвищ прикметникової форми
|
1
|
||
88
|
Морфологічний розбір прикметника.
Тренувальні вправи
|
1
|
||
89
|
Контрольна робота № 5. Прикметник (диктант або тестування)
|
1
|
||
90
|
РМ № 16. Письмовий твір –
роздум про вчинки людей на основі власних спостережень
|
1
|
||
91
|
Числівник: загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
1
|
||
92 - 95
|
Числівники кількісні (
на означення цілих чисел, дробові,
збірні) і порядкові. Числівники прості, складні і складені. Роздільне
написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з –
тисячний
|
4
|
||
96
|
ЗМ № 17. Замітка
в газету типу роздуму про вчинки людей. Складання діалогів
|
1
|
||
97, 98
|
Відмінювання
кількісних числівників
|
2
|
||
99, 100
|
Відмінювання порядкових числівників
|
2
|
||
101, 102
|
РМ № 18 - 19. Контрольний
переказ із творчим завданням
|
2
|
||
103
|
Творення числівників
|
1
|
||
104
|
Морфологічний розбір числівника.
Тренувальні вправи
|
1
|
||
105
|
Контрольний диктант № 2
|
1
|
||
106
|
РМ № 20. Аналіз
контрольного переказу. Усний твір - оповідання за жанровою картиною.
|
1
|
||
107
|
Займенник: загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
1
|
||
108, 109
|
Розряди займенників за значенням.
Особові займенники, їх відмінювання. Приставний н
у формах особових займенників
|
2
|
||
110
|
ЗМ № 21. Письмовий твір - оповідання за жанровою картиною |
1
|
||
111
|
Зворотний
займенник себе, його відмінювання.
Присвійні займенники, їх відмінювання
|
1
|
||
112, 113
|
Вказівні й означальні займенники, їх
відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників
|
2
|
||
114, 115
|
РМ № 22 - 23. Контрольний
твір – оповідання на основі побаченого
|
2
|
||
116
|
Питальні й відносні займенники, їх відмінювання
|
1
|
||
117, 118
|
Заперечні й неозначені займенники, їх
правопис і відмінювання
|
2
|
||
119
|
Морфологічний розбір займенника.
Тренувальні вправи
|
1
|
||
120
|
Аналіз контрольного твору.
Контрольна робота № 6. Тест ( Займенник. Числівник)
|
1
|
||
121
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік. Лексикологія.
Фразеологія
|
1
|
||
122
|
Словотвір і орфографія
|
1
|
||
123
|
Морфологія й орфографія
|
1
|
||
124
|
Морфологія й
орфографія. Підсумковий урок
за рік
|
1
|
середа, 13 серпня 2014 р.
Планування уроків з української мови 6 клас ( нова програма)
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар