середа, 13 серпня 2014 р.

Сценарій " Родинне свято"

 «В щасливі і сумні години,
Куди б нам не стелився шлях,
Не згасне вогнище родинне
В людських запалених серцях.»
                                                                               Д.Білоус
,
                   Ми дуже раді всіх вітати!
                   І, сподіваємось, що кожен
                 Для себе щось узяти зможе.
        
    Хтось настрій добрий запозичить,
    Бо посмішка усім нам личить.
    Хтось- слову доброму зрадіє,
      Бо про добро усі ми мрієм.

Та починати вже нам час,
Сюди запросили ми вас,
Або всім разом у дружнім колі,
В домівці нашій – рідній школі –
Сердечно й щиро привітати
З сьогоднішнім родинним святом.

Сім’я! Яке красиве слово! Сім’я. як гріє душу! Воно нагадує ласкавий голос мами, дбайливу  суворість  батька. В сім’ї ти бажана дитина. Тут тобі подарували ім’я. а скільки в слові «сім’я» загадок та повчаючих відкриттів!  Наприклад, слово «сім’я» можна поділити на два слова – «сім» і «Я». І тоді воно, як буд то каже нам: «Сім’я – це семеро таких же, як я». І справді,  в сім’ї всі чимось походять друг на друга: обличчям, голосом, поглядом, характером. Можуть бути однакові захоплення та заняття. А коли ж народилась її величність , сім’я? Дуже давно. Коли про неї нічого не чула земля, але…
Ніч. Тишина.
В тихім шелесті трав
Адам у Єви запитав:
-          Кохана, люба, мила, чарівна,
Скажи мені, єдина,
Хто буде дарувати життя,
А потім доглядати дитя?
-          Я.
-          Варити , прати, прибирати,
Сімейне вогнище оберігати?
-Я.
- Постійно радість дарувати,
Усіх теплом оберігати?
-          Я.
А ти, мій милий,неповторний,
Скажи мені, єдиний,
Хто буде рід наш берегти,
І множити покоління?
-          Я.
-          Хто дбатиме усе життя
Про щасливе майбуття?
-          Я.
-          Дітей навчати лиш добра,
І боронити від лиха й зла?
-          Я.
-          Кохати буде до забуття
І поруч буде все життя?
-          Я.
І так сім раз
Звучало я, я, я.
Ось так і створилась сім’я.


Сім’я-це пристань і гавань
Сюди повертаємось знов і знов
Із мандрів далеких і плавань -
Тут вічно панує любов.

Тебе тут завжди пам’ятають
Куди б ти не їхав, не йшов
На тебе постійно чекають
Увага, турбота, любов.

Сімейний вогонь палає,
Теплом заповнивши дім
Хай тато маму кохає
І щастя нам буде усім..

 Родина, рід…Які слова святі!
Вони потрібні кожному в житті.
Бо всі ми з вами ніжні гілочки ,
На дереві , що вже стоїть віки.

Це дерево-наш славний родовід,
Це батько. Мати, прадід твій і дід…
 Родинного вогнища щедре тепло
Димів не пропустить, не спалить крило.
В далекій, як небо, дорозі воно
Зорею причалу людині дано
Найдорожчі в світі люди - рідні батьки. Вони завжди вибачають, розуміють, вислухають. Поки живі батьки – ми всі щасливі,  кожен з нас залишається дитиною і в 10, і в 20, і в 30, і в 40 років. «Шануймо наших батьків», - так вчить Книга Книг – Біблія. Майже 3,5 тисячі років тому на кам’яних плитах, які отримав пророк Мойсей від Бога на горі Синай, були вирізані слова: «Шануй батька твого і матір твою, щоб добре тобі було та щоб довго літ був ти на землі».
Ми до батьків сказати хочемо слово,
Сповнене ніжності й любові,
Бо без батьків, чого ми варті,-
Без маминої ласки і тепла,
Без батьківської строгості і жарту,
Без нашого родинного тепла?

Ми любим вас, кохані мами й тата,
І вам бажаємо здоров’я ми багато.
Ми хочемо, щоб завжди ви раділи
І щоб в житті ніколи не хворіли.

Хай щастя і радість вам ллються рікою,
Щоб ви не стрічались ніколи з журбою,
Хай пісня дзвінка виграє на вустах,
Хай смутку ніколи не буде в очах.

Пісня
Спочатку батьківські очі дивляться на вас з любов’ю, потім з гордістю, а далі з надією. Зростають діти, стають старшими батьки. Це - неминуче , це – як невблаганний час . А тому… Поважати батьків – означає: в дитинстві – їх слухати, в юності – з ними радитися, а в зрілому віці піклуватися.  Наше життя починається з матері, батька, бабусі, дідуся – найрідніших, найближчих нам людей.
Як мені вас не любити,
Рідні батько й ненько?
Та ви ж мене згодували
Щирими руками.
Ой, нема та ніде в світі
Рідніших. Як батько й мати!
    Мама – найдорожча людина в цілому світі. Кожне її слово, мудрі поради і добрі справи – це книга життя, з якою ви вирушаєте в дорогу. Скільки безсонних ночей провела вона над вашим ліжком, коли ви були маленькими! Скільки сил віддала вона ,коли ви підростали. Подумайте,як багато зробила для вас ваша мати!

Є в мене найкраща в світі матуся.
За неї до тебе, Пречиста, молюся.
Молюся устами, молюся серденьком
До тебе, небесна Ісусова ненько.

Благаю у тебе щирими словами
 Опіки та ласки для любої мами.
Пошли їй не скарби, а щастя і долю,
Щоб дні їй минали без смутку, без болю.


Рятуй від недуги, матусеньку милу.
Даруй їй здоров’я, рукам подай силу;
Щоб вивела діток у світ та у люди,
Щоб нами раділа, пишалась усюди.
За це я складаю в молитві долоні
До тебе, Царице на сонячнім троні.

Найсвятіша, наймиліша, Зіронька ясна!
Найрідніша, найгарніша, Мов сама весна!
Справедлива, добра, щира, Матінко моя!

Мамо, єдина й кохана, Ти найдорожча в житті.
Поглядом ніжним, ласкавим Серце зігрієш мені.
Біди, незгоди й тривоги  Не похитнули тебе,
І не зійшла ти з дороги, Що уперед нас веде.

Ти ніби зіронька сяєш На небосхилі яснім.
Шлях лиш добром озаряєш І допоможеш ти всім.
Хай береже тебе доля, Сонце хай світить  завжди,
Поруч щаслива з тобою, Хочу я бути, як ти.



Нехай знають ваші мами – 

Всі ви станете зірками,

- В музиці, в літературі 

В математиці, в культурі

Хто у чому. А таки –

Ми засвітімо зірки!
(музичний подарунок

Конкурс для МАМ 
Вчитель:   Батько, тато… суворий, вимогливий, а його любов до дітей стримана, врівноважена. Недарма кажуть, що дитину треба любити так, щоб вона цього не знала. Батьків приклад, батькове слово завжди було законом. Батько має в сім’ї безперечний авторитет. І хай маму, звичайно, тато замінити не може, та без нього немає щасливої дитини.
Дорогий, хороший, рідний тато,
Кращого від тебе не знайти.
Дорогий, хороший, рідний тато,
Як чудово,що у нас є ти.

У суботу тато прибирає,
Добре знає діло він своє.
Миє все, підлогу натирає,
Вихідний матусі він дає.
Знає тато мій усе про весну, про літо.
І про те, як льон цвіте, Як зростає жито.
Звідкіля береться сніг, Звідки блискавиця?
Пояснити б тато  зміг Завжди, як годиться!
   Сьогодні у нас на святі присутні тата і мами ваших батьків, ваші бабусі та дідусі. Часто саме на плечі дідусів та бабусь лягає виховання онуків. Нерідко саме вони замінюють вам тата і маму. Адже ваші батьки на роботі, і у них часто просто не вистачає часу, щоб відповісти на всі ваші « чому?»,. От і доводиться звертатися до бабусь та дідусів. А вони - все встигають, на всі запитання відповідають.
Милі наші бабусі!
Ми вам шану складаєм
І признатися мусим,
Що без вас нас немає.

Ви нас , рідні . зростили,
І багато прощали,
І безмежно любили,
Від біди захищали.

Тож сьогодні ми хочем
Вам спасибі сказати
 За недоспані ночі,
На тривоги багаті.
За натруджені руки,
Що не знають утоми,
За смачні пиріжечки,
Що завжди є у домі.

Свою бабусю знаю Я з давніх-давніх пір,
Її обличчя любе,  Її ласкавий зір.
Замислиться бабуся, зажуриться на мить,
І знов, дивись , сміється, Ласкаво гомонить.

Чому ж так багато довкола тепла?
Це моя бабуся його принесла.
Скільки ж у бабусі сонця і тепла.
Скільки в неї радості, щедрого добра!

У душі бабусі почуттів глибінь,
А в очах у неї – неба живи синь.
У руках невтомних – праця без кінця.
А в устах ласкавих – мова мудреця.
Як же не любити бабцю дорогу?!
Я перед бабусею завжди у боргу.

Любий мій дідусю!
Ми – твої внучата,
Звертаємось до тебе,
Щоб щастя побажати.


Ти нас батькові й матусі
Допомагаєш вчити:
Як вирости чесними,
Як по правді жити.
Хай же вас в своїй опіці
Бог не оминає,
Хай він вам міцне здоров’я
Й щастя посилає!
 
Учитель. А які у вас плани на майбутнє? Про що ви мрієте? 
 
Я прийшов до школи вчитись,
 
Бо поставив за мету,
 
Скоро стану інженером, 
 
Тільки трохи підросту
 
 
 
 Я також прийшов учитись, 
 
Бо вже вирішив давно;
 
Стану, може, футболістом,
 
Може – зіркою кіно.
 
 
 Скоро я навчусь писати,
 
Буду так багато знати!
 
Потім стану я студентом,
 
А тоді вже – президентом!
 
 
 
 Буду вчитися як слід.
 
Виросту – побачу світ.
 
Хочу капітаном стати,
 
Пароплавом управляти.
 
 
Я банкіром хочу стати:
 
Полюбляю рахувати»
 
 
 А я буду депутатом,
 
Бо люблю голосувати!
 
 
 
 Я в лікарні після школи
 
Всім робитиму уколи.
 
 
 Я в письменники подамся,
 
Або навіть, в моряки!
 
 
 А я вчителькою стану
 
Буду вчити малюків.
 
 
 Поки ще казати рано,
 
Може, в бізнес я піду.
 
Чи фотомоделлю стану
 
Як за зростом підійду.
 
 
Мрійте! Мріяти не рано!
 
Роки швидко-швидко мчать.
 
 
Учитель

Батькам дякуємо за активну участь у вихованні дітей, за не байдужність до школи. Вам діти, спасибі за подаровані хвилини радості. 

А разом, кажуть, жити веселіше.

І труднощі долати завжди легше 

Давайте всі з'єднаємось скоріш

І хай разом родинне б'ється серце 

(Пісня «Одна калина» - співають всі діти і батьки).

Немає коментарів:

Дописати коментар