6 клас
література, ІІ семестр
№
п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
К-сть годин
|
Дата
|
Прим.
|
33
|
Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного
інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...»
Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов,
доброта, висока духовність).ТЛ:
віршові розміри ямб, хорей.
|
1
|
|
|
32
|
ПЧ № 2. Твори сучасних українських письменників про родину
|
1
|
|
|
33, 34
|
Ірина Жиленко. «Жар-Птиця», «Підкова», «Гном у буфеті»
Поетичні
роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про
те, що може врятувати сучасний світ.
|
2
|
|
|
35 – 36
37
|
В.Рутківський «Джури
козака Швайки». Розповідь про автора. Зміст твору. Аналіз поведінки
героїв.
І.Калинець.
«Писанки; «Стежка», Блискавка», «веселка», «Криничка», «Дим» ( із збірки «Дивосвіт»- на вибір) Цікавий епізод з життя поета. .
Своєрідність форми поезії Ігоря Калинця.
|
2
1
|
|
|
38
39
40
|
Емма Андієвська. «Казка про яян», «Говорюща риба» Сучасна
українська письменниця і художниця. Її казки-притчі.
Добро і любов до світу. Порушення питань моралі,
дружби, сили слова. Прихований повчальний зміст творів.
Принципи толерантного ставлення до інших, вірності
мріям, прагнення гармонії зі світом. ТЛ: притча.
|
3
|
|
|
41
|
Література рідного краю № 3.
|
1
|
|
|
42
|
Контрольна
робота № 4. Я і світ.
|
1
|
|
|
43 - 45
|
ПРИГОДИ І РОМАНТИКА
Всеволод Нестайко. «Тореадори з
Васюківки»
В. Нестайко − відомий у
світі український дитячий письменник.
Пригодницький
захоплюючий сюжет, мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне в його
пригодницькій повісті для дітей.
|
3
|
|
|
46,
47
|
Пригодницький захоплюючий сюжет
твору, мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне у творі.
Аналіз поведінки героїв, їхніх
вчинків. Характеристика улюбленого героя.
|
2
|
|
|
48-
50
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з
Юрківки, або Химера лісового озера»
Таємничі, веселі й
незвичайні події в повісті, передані образним словом.
Допитливість,
винахідливість, кмітливість хлопчиків − головних героїв.
|
3
|
|
|
51
|
Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків
- головних героїв.
|
1
|
|
|
52 - 55
|
Леся Воронина.
«Таємне Товариство боягузів,
або засіб від переляку № 9»
Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка
багатьох книг для дітей.
Фантастична, романтична, багатоепізодна,
повість про виховання гідності та мужності.
Стосунки між різними поколіннями в
родині. ТЛ: сюжет.
|
4
|
|
|
56
|
ЗМ № 3. Усний твір-характеристика персонажів твору.
|
1
|
|
|
57
|
Контрольна
робота № 5. Пригоди і романтика.
|
1
|
|
|
58
59
60
|
ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ
Гумористичне і
сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти,
байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті
українців.
Леонід Глібов. «Щука», «Муха
і Бджола», «Жаба і Віл»
Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова
різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески,
співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців.
|
3
|
|
Нап.
|
61, 62
|
Степан Руданський. «Добре торгувалось», «Гуменний», «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Коротко про письменника. Співомовки
С.Руданського − унікальне явище у світовій культурі. Висміювання моральних
вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її
розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю,
вміння відстояти свою гідність.
ТЛ: гумореска, співомовка, інверсія. |
2
|
|
|
63, 64
|
Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча
роль», «Заморські гості», «Похвала»
Іронічно – пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних
творів.
Урок виразного читання № 2.
|
2
|
|
Нап.
|
65
|
ЗМ № 4. Складання гуморесок.
|
1
|
|
|
66
|
ПЧ
№ 3. Свято українського гумору.
|
1
|
|
|
67
|
Контрольна робота № 6. Гумор і сатира.
|
1
|
|
|
68
|
Література
рідного краю № 4. Ознайомлення із творчістю письменників – земляків, їхніми гумористичними творами.
|
1
|
|
|
69
|
ПЧ № 4. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж
року й викликали найбільше зацікавлення.
Рекомендована література для читання влітку.
|
1
|
|
|
70
|
Підсумковий урок за
рік.
|
1
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар