5 клас, українська мова,
І семестр
Пор.
№
|
Тема
уроку
|
Дата
|
|
1
|
Вступ. Значення мови в житті суспільства. Поняття
державної мови. Українська мова — державна мова України.
|
|
|
2
|
РМ. № 1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості.
|
|
|
|
Повторення вивченого в
початкових класах
|
|
|
3
|
Частини мови; основні способи їх розпізнавання.
|
|
|
4
|
Іменник. Написання іменників із великої літери і
в лапках.
|
|
|
5
|
Прикметник.
|
|
|
6
|
РМ. № 2. Спілкування як важливий складник культури людини. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення.
|
|
|
7
|
Числівник.
|
|
|
8
|
Займенник.
|
|
|
9
|
РМ. № 3. Текст як продукт мовленнєвої діяльності.
Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема комунікативна
спрямованість, основна думка
тексту, мікротема. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті. Простий план
готового тексту.
|
|
|
10
|
РМ. № 4. Усна й письмова форми тексту (висловлення).
Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами
опису тварини
|
|
|
11
|
Дієслово.
|
|
|
12
|
Не з дієcловами. Правопис -шся, -ться у кінці дієслів.
|
|
|
13
|
Прислівник.
Правопис вивчених прислівників. Апостроф. Знак м’якшення.
|
|
|
14
|
РМ. № 5. Розмовний, науковий і художній стилі
мовлення, сфера їх використання.
|
|
|
15
|
Прийменник.
Написання прийменників з іншими частинами мови.
|
|
|
16
|
Сполучник.
Використання прийменників та
сполучників і, та, й, а, але для зв'язку слів у реченні.
|
|
|
17
|
Контрольна робота № 1. Тестування.
Повторення вивченого в початкових класах. Текст.
|
|
|
|
Відомості з синтаксису й пунктуації
|
|
|
18
|
Словосполучення. Відмінність словосполучення
від слова, його форми й речення. Головне й залежне слово в словосполученні.
|
|
|
19
|
Граматична
помилка та її умовне позначення (практично).
|
|
|
20
|
РМ. № 6. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум.
Особливості побудови розповіді, опису
предмета і тварини, елементарного роздуму.
|
|
|
21
|
РМ. 7. Письмовий докладний переказ художнього
тексту розповідного характеру з
елементами опису тварини.
|
|
|
22
|
РМ. № 8. Ознайомлення з вимогами до
мовлення (змістовність, логічна послідовність, багатство, точність,
виразність, доречність, правильність). Помилки в змісті й побудові
висловлювання (практично). Аналіз переказу.
|
|
|
23
|
Речення, його граматична основа (підмет і
присудок).
|
|
|
24
|
Речення
з одним головним членом (загальне ознайомлення).
|
|
|
25
|
Види
речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні.
повторення). Окличні речення (повторення).
|
|
|
26
|
Другорядні члени речення: додаток, означення,
обставини.
|
|
|
27
|
РМ. № 9. Усний докладний переказ тексту наукового стилю.
|
|
|
28
|
Другорядні
члени речення. Означення..
|
|
|
29
|
Другорядні
члени речення. Додаток. Засвоєння
складних випадків слововживання.
|
|
|
30
|
Другорядні
члени речення. Обставина.
|
|
|
31
|
Тренувальні
вправи на визначення другорядних
членів речення.
|
|
|
32
|
РМ. № 10. Відповідь на уроках
української мови та інших предметів (за поданим планом або таблицею) у
науковому стилі. Відгук про висловлювання товариша.
|
|
|
33
|
Контрольна робота № 2. Тестування. Словосполучення
й речення.
|
|
|
34
|
Речення з однорідними членами (без
сполучників і зі сполучниками а, але, і).
Кома між однорідними членами.
|
|
|
35
|
Узагальнювальне
слово в реченні з однорідних членах речення.
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними
членами.
|
|
|
36
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
37
|
Звертання.
Роль звертань у реченні (практично).
Розділові знаки при звертанні (повторення).
|
|
|
38
|
РМ. № 11. Контрольний докладний переказ художнього
тексту розповідного характеру з елементами опису тварини (підготовча
робота).
|
|
|
39
|
РМ. № 12. Контрольний
докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису
тварини (підготовча робота).
|
|
|
40
|
Ознайомлення
з найбільш уживаними вставними словами
(практично). Виділення вставних слів на письмі комами.
|
|
|
41
|
Тренувальні
вправи. Аналіз контрольного переказу.
|
|
|
42
|
Контрольна робота № 3. Тестування. Просте
ускладнене речення.
Контрольне аудіювання.
|
|
|
43
|
Складні речення із
безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного
речення, з’єднаними безсполучниковим
і сполучниковим зв’язком.
|
|
|
44
|
Тренувальні
вправи.
|
|
|
|
Пряма мова. Діалог
|
|
|
45
|
Пряма
мова. Розділові знаки при
прямій мові.
|
|
|
46
|
Тренувальні вправи.
|
|
|
47
|
Синонімічність
речень із прямою й непрямою мовою.
|
|
|
48
|
Діалог. Тире при діалозі.
|
|
|
49
50
|
Тренувальні
вправи.
Контрольна робота № 4. Тестові завдання
|
|
|
51
|
РМ. №13. Розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування,
пов’язаної із життєвим досвідом учнів ( діалог етикетного характеру, діалог –
розпитування).
|
|
|
|
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
|
|
|
52
|
Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні
звуки.
|
|
|
53
54
|
Приголосні
тверді й м'які, дзвінкі й глухі;
вимова звуків, що позначаються
буквами
ґ і г.
|
|
|
55
56
|
Тренувальні
вправи. Удосконалення вміння
правильної вимови голосних і приголосних звуків.
Контрольний диктант № 1
|
|
|
57
|
РМ. №14. Лист рідним, друзям. Адреса.
Оформлення конверта.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар