четвер, 6 серпня 2015 р.

Календарне планування. 5 клас, українська мова ( і семестр) 2015-2016 н.р. (зміни внесені ! )

5 клас, українська мова,  І семестр

Пор.
 №

                                 
Тема уроку

Дата

1
Вступ. Значення мови в житті суспільства. Поняття державної мови. Українська мова — державна мова України.


2
РМ. № 1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо),   їх особливості.


                Повторення вивченого в початкових класах


3
Частини мови; основні способи їх розпізнавання.


4
Іменник. Написання іменників із великої літери і в лапках.


5
Прикметник. 


6
РМ.  № 2.  Спілкування як важливий складник культури людини. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове,   монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення.


7
Числівник.


8
Займенник.


9
РМ. № 3. Текст як продукт мовленнєвої діяльності. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема комунікативна спрямованість,  основна думка тексту,  мікротема. Будова тексту  (зачин, основна частина, кінцівка);  абзац. Ключові слова в тексті. Простий план готового тексту.

10
РМ. № 4. Усна й письмова форми тексту (висловлення). Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварини

11
Дієслово. 


12
Не з дієcловами.  Правопис -шся, -ться у кінці дієслів.


13
Прислівник.  Правопис вивчених прислівників. Апостроф. Знак м’якшення.


14
РМ.  № 5.  Розмовний, науковий і художній стилі мовлення, сфера  їх використання.

15
Прийменник.  Написання прийменників з іншими частинами мови.


16
Сполучник.  Використання  прийменників та сполучників і, та, й, а, але для зв'язку слів у реченні.


17
Контрольна робота № 1. Тестування.  Повторення вивченого в початкових класах. Текст.



Відомості  з синтаксису й пунктуації


18
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми й речення. Головне й залежне слово в словосполученні.


19
Граматична помилка та її умовне позначення (практично).


20
РМ. № 6.  Типи мовлення: розповідь, опис, роздум. Особливості побудови розповіді, опису  предмета і тварини, елементарного роздуму.

21
РМ. 7.   Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру  з елементами опису тварини.


22
РМ.  № 8.  Ознайомлення з вимогами до мовлення (змістовність, логічна послідовність, багатство, точність, виразність, доречність, правильність). Помилки в змісті й побудові висловлювання (практично). Аналіз переказу.


23
Речення, його граматична основа (підмет і присудок).


24
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).


25
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. повторення). Окличні речення (повторення).


26
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини.


27
РМ.  № 9. Усний докладний переказ тексту наукового стилю.


28
Другорядні члени речення. Означення..


29
Другорядні члени речення. Додаток.  Засвоєння складних випадків слововживання.


30
Другорядні члени речення. Обставина. 


31
Тренувальні вправи на визначення  другорядних членів речення.


32
РМ.  № 10.  Відповідь на уроках української мови та інших предметів (за поданим планом або таблицею) у науковому стилі. Відгук про висловлювання товариша.


33
Контрольна робота № 2. Тестування. Словосполучення й речення.


34
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).  Кома між однорідними членами.


35
Узагальнювальне слово в реченні з однорідних членах речення.  Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.


36
Тренувальні вправи.


37
Звертання. Роль  звертань у реченні (практично). Розділові знаки при звертанні (повторення).


38
РМ.  № 11. Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварини (підготовча робота).


39
РМ. № 12.  Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварини (підготовча робота).


40
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами  (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.


41
Тренувальні вправи.  Аналіз контрольного переказу.


42
Контрольна робота № 3. Тестування. Просте ускладнене речення.
Контрольне аудіювання.


43
Складні речення із безсполучниковим і сполучни­ковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим   і  сполучниковим зв’язком.

44
Тренувальні вправи. 



Пряма мова. Діалог


45
Пряма мова.  Розділові знаки при прямій мові.


46
Тренувальні вправи.
 

47
Синонімічність речень із прямою й непрямою мовою.


48
Діалог.  Тире при діалозі.


49


50
Тренувальні вправи. 


Контрольна робота № 4. Тестові завдання


51
РМ.  №13.  Розігрування   діалогів відповідно  до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів ( діалог етикетного характеру, діалог – розпитування).



Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія



52
Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.


53

54
Приголосні тверді й м'які,  дзвінкі й глухі; вимова звуків, що позначаються
буквами ґ і г.


55


56
Тренувальні вправи.  Удосконалення вміння правильної вимови голосних і приголосних звуків.

Контрольний диктант № 1



57

РМ.  №14.  Лист рідним, друзям. Адреса. Оформлення конверта.


Немає коментарів:

Дописати коментар