7 клас, українська мова
Усього - 88 год. 2,5 год. на тиждень
№ п/п
|
Зміст програмового матеріалу
|
Кільк
годи
|
Дата
|
1
|
Вступ Літературна норма української мови
|
1
|
|
2
|
Повторення та узагальнення вивченого (3 год)
Розвиток мовлення №1. Повторення
вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті.
Мікротема тексту (практично). Повторення вивченого про
стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Стилістична помилка
(практично). Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю мовлення.
|
1
|
|
3
|
Розділові
знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.
|
1
|
|
4
|
Частини
мови.
Правопис.
|
1
|
|
5
|
Тренувальні вправи.
|
1
|
|
6
|
Розвиток мовлення №2. Складний план власного висловлювання (практично).
Різновиди читання мовчки: ознайомлювальне, вивчальне, переглядове.
|
1
|
|
7
|
Дієслово: морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми
дієслова: неозначена форма, особові форми: дієприкметник, дієприслівник,
безособові на -но, -то (загальне ознайомлення)
|
1
|
|
8
|
Неозначена
форма (інфінітив) та особові форми
|
1
|
|
9
|
Розвиток мовлення №3. Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису
зовнішності людини. Усний
докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису
зовнішності людини.
|
1
|
|
10
|
Не
з дієсловами.
|
1
|
|
11
|
Доконаний і
недоконаний види дієслова. Перехідні і неперехідні
дієслова.
|
1
|
|
12
|
Розвиток мовлення №4. Усний твір - опис
на основі власних спостережень у художньому стилі
|
1
|
|
13
|
Безособові
дієслова.
|
1
|
|
14
|
Розвиток мовлення № 5. Письмовий твір -
опис на
основі власних спостережень у художньому стилі
|
1
|
|
15
|
Розвиток мовлення № 6. Ділове
мовлення. Розписка.
|
1
|
|
16
|
Часи
дієслова.
Теперішній
час.
|
1
|
|
17
|
Минулий
час. Зміна дієслів у минулому часі.
|
1
|
|
18
|
Майбутній
час
|
1
|
|
19
|
Часи
дієслів. Тренувальні вправи.
|
1
|
|
20
|
Контрольна робота №1 «Дієслово» (тестові
завдання).
|
1
|
|
21
|
Розвиток мовлення №7. Діалог, який доповнює почутий або прочитаний текст,
його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування,
пов'язаної з характеристикою людей; діалог дискусійного характеру.
|
1
|
|
22
|
Дієслова І і II дієвідмін. Букви е, и в Особових закінченнях: дієслів І і ІІ дієвідмін (повторення).
|
1
|
|
23
|
Дієвідмінювання
дієслів теперішнього і майбутнього часу.
|
1
|
|
24
|
Розвиток мовлення №8. Контрольний докладний письмовий
переказ розповідного тексту з
елементами опису зовнішності людини в художньому стилі.
|
1
|
|
25
|
Розвиток мовлення №9. Контрольний докладний письмовий
переказ розповідного тексту з
елементами опису зовнішності людини в художньому стилі.
|
1
|
|
26
|
Способи дієслів (дійсний,
умовний, наказовий).
|
1
|
|
27
|
Творення дієслів
умовного способу і наказового способу. Буква ь у
дієсловах наказового способу.
|
1
|
|
28
|
Правопис
-ться, -шся в кінці дієслів (повторення)
|
1
|
|
29
|
Способи творення дієслів.
|
1
|
|
30
|
Контрольна робота №2 «Дієслово» (тестові завдання)
|
1
|
|
31
|
Дієприкметник як особлива форма дієслова: морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
1
|
|
32
|
Активні й
пасивні дієприкметники. Творення й
відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього і
минулого часу.
|
1
|
|
33
|
Правопис голосних і приголосних у суфіксах
дієприкметників.
|
1
|
|
34
|
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими
зворотами.
|
1
|
|
35
|
Відмінювання
дієприкметників.
|
1
|
|
36
|
Правопис
відмінкових закінчень у дієприкметників
|
1
|
|
37
|
Н у
дієприкметниках та нн у
прикметниках дієприкметникового
походження.
|
1
|
|
38
|
Не з
дієприкметниками.
|
1
|
|
39
|
Тренувальні вправи
|
1
|
|
40
|
Контрольна робота № 3
«Дієприкметник» (тестові
завдання).
|
1
|
|
41
|
Контрольний диктант№ 1 Контрольне читання мовчки
|
1
|
|
42
|
Дієприслівник як
особлива форма дієслова: морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
1
|
|
43
|
Вид і час дієприслівників.
|
1
|
|
44
|
Дієприслівники недоконаного
і доконаного виду, їх творення.
|
1
|
|
45
|
Розвиток мовлення №
10. Усний
вибірковий переказ тексту наукового стилю
|
1
|
|
46
|
Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
|
1
|
|
47
|
Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
|
1
|
|
48
|
Не з дієприслівниками
|
1
|
|
49
|
Контрольна робота № 4 «Дієприслівник» (тестові завдання)
|
1
|
|
50
|
Розвиток мовлення № 11. Особливості побудови дій. Письмовий стислий
переказ розповідного тексту про виконання певних дій у художньому стилі.
|
1
|
|
51
|
Прислівник: морфологічні ознаки, синтаксична
роль.
|
1
|
|
52
|
Розряди прислівників (практично).
|
1
|
|
53
|
Розряди прислівників (практично).
|
1
|
|
54
|
Розвиток мовлення №12. Особливості
побудови роздуму дискусійного характеру.
|
1
|
|
55
|
Ступені порівняння прислівників.
|
1
|
|
56
|
Ступені порівняння прислівників.
|
1
|
|
57
|
Букви н та нн у прислівниках.
|
1
|
|
58
|
Не і ні з прислівниками.
|
1
|
|
59
|
И та і в кінці прислівників.
|
1
|
|
60
|
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від
приметників і
дієприкметників.
|
1
|
|
61
|
Розвиток
мовлення №13. Контрольний письмовий докладний переказ тексту – роздуму
дискусійного характеру.
|
1
|
|
62
|
Розвиток
мовлення №14. Контрольний письмовий докладний переказ тексту – роздуму
дискусійного характеру.
|
1
|
|
63
|
Написання прислівників окремо, разом і через дефіс.
|
1
|
|
64
|
Написання прислівників окремо, разом і через дефіс.
|
1
|
|
65
|
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на
день ...
|
1
|
|
66
|
Контрольна робота № 5 «Прислівник» (тестові завдання)
|
1
|
|
67
|
Розвиток мовлення №15. Усний твір – опис дій на основі власних
спостережень (у формі інструкцій або настанов, керівництва до виконання
певних дій)
|
1
|
|
68
|
Прийменник як
службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку
слів у словосполученні й
реченні.
|
1
|
|
69
|
Види прийменників за
будовою. Непохідні й
похідні прийменники.
|
1
|
|
70
|
Написання похідних прийменників разом, окремо і
через дефіс.
|
1
|
|
71
|
Розвиток мовлення №16. Письмовий твір – опис
дій, виконуваних автором у художньому стилі.
|
1
|
|
72
|
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.
|
1
|
|
73
|
Використання
сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.
|
1
|
|
74
75
|
Написання
сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів.
Контрольний диктант № 2.
Контрольне
аудіювання тексту художнього стилю
|
1
1
|
|
76
|
Розвиток мовлення №17. Усний твір – оповідання за
поданим сюжетом.
|
1
|
|
77
|
Частка як службова частина мови.
Розряди часток за значенням.
|
|
|
78
|
Правопис часток (із займенниками й
прислівниками) .
|
|
|
79
|
Написання часток
-бо, -но, -то, -от,
-таки.
|
1
|
|
80
|
Навчальне
аудіювання.
|
1
|
|
81
|
Розвиток мовлення №18. Контрольний письмовий твір – оповідання за
поданим сюжетом.
|
1
|
|
82
|
Розвиток мовлення №19. Контрольний письмовий твір – оповідання за
поданим сюжетом.
|
1
|
|
83
|
Вигук як
особлива частина мови.
Групи вигуків за значенням.
Дефіс
у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.
|
1
|
|
84
|
Контрольна робота №6 «Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук» (тестові завдання).
|
1
|
|
85
|
Розвиток мовлення №20.
Портретний нарис у
публіцистичному стилі
|
1
|
|
86
|
Розвиток мовлення №21. Анотація.
Читання вголос
|
1
|
|
87
|
Узагальнення й
систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання в мовленні.
|
1
|
|
88
|
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і
використання в мовленні.
|
1
|
|
Фронтальні
види контрольних робіт
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
||
Перевірка мовної теми
|
3
|
|
3
|
|
Письмо:
|
|
|
|
|
переказ
|
1
|
|
1
|
|
твір
|
-
|
|
1
|
|
Правопис:
|
|
|
|
|
диктант
|
1
|
|
1
|
|
Аудіювання
|
-
|
|
1
|
|
Читання мовчки
|
1
|
|
-
|
|
|
Усний твір,
діалог
|
|
усний
переказ,
читання вголос
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар